Thursday, May 8, 2014

PVC okna


Pri nas doma si malce preurejamo hišo in smo se z našo družino zadnjič odpravili v trgovine, da poiščemo neka dobra PVC okna. Jaz sem imela že v mislih seveda kakšna bi lahko imeli, saj imam kar dobro vizijo in znam urejati prostore, zato pa mi tudi doma velikokrat, skoraj vedno pustijo, da urejam prostore tako od zunaj, kot pa tudi notri. No in potem smo hodili od ene trgovine do druge, seveda malce gledali cenovno, da nismo nekih dragih ful kupili ampak nekak v mejah normale. 


Kajti zelo velikokrat lahko kupimo nekatere stvari zelo poceni in so mnogo boljša kot pa tista, ki so ekstremno draga. Mamca in ati sta izbiranje prepustila kar meni, saj vesta, da imam žilico za te stvari. Hodili smo in hodili vendar nismo našli nič pametnega in sem že sama skoraj obupala, ampak uganite kaj! V zadnji trgovini smo našli tisto tapravo verzijo za naša lepa PVC okna! Mama in ata sta bila vesela, ker je bilo cenovno zelo ugodno, meni pa je bilo všeč, ker so bila zelo lepa, kajti če že nekaj preurejamo naj bo te lepo, kajne! 


Seveda, da ja! Komaj čakam samo na to, da bom lahko še druge stvari začela malce preurejati, saj jaz sem zelo energična in ne morem imeti dolgo neke sobe na primer v enakem položaju elemente, barve in vse to. Na vsako leto nekje, mogoče malce več kot leto moram malo preurejati, to imam v krvi.

No comments:

Post a Comment