Thursday, May 8, 2014

ALU okna


Ahjoj, moja soba je že prava katastrofa, res! Imam velik nered v sobi, to je kot prvo, kot drugo me mori barva stene saj je že popolnoma neka zbledela, čudna je že, kot tretje pa so moja ALU okna že zelo slaba in slabo tesnijo, kar pomeni torej da bom potrebovala nova. Morala bom spet malce varčevati, da si bom lahko vse to privoščila. 


Saj ALU okna niso draga niti poceni, ampak nekega dodatnega denarja v štumfu skritega pa res nimam žal. Žal za mene. Pa tudi barva za stene nekaj stane, pa potem še potrebujem neke čopiče in vse to, pa pospravljanje tega nereda. Ufff, to bo še pravi izziv zame in bom morala resno kakšen mesec, mogoče dva  garati v službi. Saj trenutno sem še samska in nosim vse stroške sama zato tudi moram gledati kam vsak cent vložim. Veliko denarja poberejo položnice, potem še hrana in je že več kot pol plače naokrog mesec pa je tudi kar dolg, se zelo vleče. 

Včasih gre sicer mesec hitro ampak večinokrat pa zelo zelo počasi. Sicer pa slabo mi ravno ne gre, nimam se kaj za pritoževati, ravno nekje na sredini sem, kar se mi ne zdi slabo, vendar se pa ne bi branila, če bi mi šlo za odtenek še bolje, to mislim, da se noben ne bi pritoževal.

No comments:

Post a Comment